26.12.2015

Jest taki dzień...

Święta Bożego Narodzenia nigdy nie kojarzyły mi się z prezentami i obżarstwem. Raczej z czasem, zwolnionym tempem i czymś co można nazwać błogostanem. Święta dla mnie to chwile spędzone z ludźmi, których lubię i szanuję. I uwierzcie, że nie trzeba przez 3 dni siedzieć sobie na głowie. Często wystarczy ciepła pogawędka i wymiana życzeń, ale takich szczerych, a nie skopiowanych z Internetu.
Bardziej niż wytworne sukienki doceniam wygodne swetry i ciepłe skarpety- szczególnie w obecnym stanie :) Ze świątecznych dań wystarczą mi mandarynki, pierniki, kompot z suszu i sałatka ziemniaczana. No i kawa, najlepsza pod słońcem, przygotowana przez I.- taka z cynamonem, karmelem i czekoladą. W ogóle od siedzenia za stołem lepszy jest spacer, dobra książka i ciekawy film. Nie musi być wybitnie ambitny, raczej relaksujący ;)
Póki co te Święta przebiegają zgodnie z planem. Miła Wigilia, leniwy piątek, spacerowa sobota. Chociaż z całą odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że różnią się one od poprzednich. Mimo, że Mała jest jeszcze pod moim sercem śmiało mogę powiedzieć, że to pierwsze Boże Narodzenie w trójkę. Uwierzcie jak taki smyk wierci się i kopie trudno pominąć jego obecność. Wesołych Świąt Córciu- tych i wszystkich następnych. 
O tym, że Mała jest z nami dodatkowo świadczyły upominki pod choinką- wszystkie dla niej :) Rodzina zaopatrzyły ją w (kolejny) zapas ciuszków; prześcieradła, ochraniacze na materac oraz wielofunkcyjne okrycie z babymatex.eu (bajer!) oraz moją wymarzoną chustę kieszeniową TRI-COTTI w ulubionym szarym kolorze :)
Sama sobie też zrobiłam prezent pod kątem naszej pociechy w postaci bardzo ciekawej "ciążowej" książki autorstwa Anny Jankowskiej Tylko dla mam. Poradnik o ciąży. Mam poczucie, że opłacało się zainwestować 9.99 zł :) To pierwszy (z wielu jakie do tej pory miałam w rękach) rodzicielski poradnik nie "medyczno- kosmetyczny". Lektura nie tylko dla ciężarnych, ale również dla tych, którzy planują powiększenie rodziny. Całość napisana lekko i przyjemnie. Dla rodziców co najmniej jednego dziecka może nie jest to pozycja wielce odkrywcza, ale ze śmiałością nazywa rzeczy po imieniu. W miejscu gdzie większość poradników po lakonicznym stwierdzeniu, że ciąża i rodzicielstwo są rewolucją przechodzi do zupy, kupy i zasypki autorka zatrzymuje się by opowiedzieć jak to jest z tą rewolucją... 

Tylko dla mam. Anna Jankowska
Matex Okrycie wielofunkcyjne 3 w 1
Chusta TRI- COTTI babylonia
Jak sami widzicie nie da się ukryć, że przewodnim motywem tegorocznych Świąt Bożego Narodzenia jest oczekiwanie na naszą Córcię ;) Jeszcze 68 dni.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz