1.04.2016

Testujemy ze Streetcom karmę dla kotów PurinaOne

U mnie wszystko nowe! Dziecko nowe, wyzwania nowe i testy nowe :)
Dzięki Streetcom, mogę poznać, podzielić się ze znajomymi i zaopiniować produkty PurinaONE. Niedawno otrzymałam paczkę PurinaONE, z karmą dostosowaną do potrzeb kotów domowych i jako Ambasador kampanii mam przyjemność wraz z moim Bolsem podjąć 3-tygodniowe wyzwaniePurinaONE, mające na celu poprawę jego zdrowia i jakości życia.


#‎PurinaONE‬  ‪#‎wyzwaniePurinaONE

W kartonie, który Bolsu- jak na kota przystało- zaadoptowała na swą tymczasową rezydencję znajdowały się:
- cztery opakowania karmy PurinaONE Adult w dwóch smakach,
- próbka karmy Coat & Hariball,
- ulotki promujące karmę oraz zamykane miarki idealne by rozdzielić karmę wśród znajomych kociarzy tak by i oni podjęli wyzwanie PurinaONE.



#paczkaambasadora

Oto co zakłada 3-tygodniowe wyzwanie PurinaOne:

- wzrost energii i witalności,
- zdrowe trawienie,
- poprawę kondycji skóry i sierści.



A to wszystko m.in. dzięki drożdżom, prebiotykom i przeciwutleniaczom zawartym w karmie. Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że mój Bols uwielbia PurinaONE. Czasem nawet nie czeka na jej zaserwowanie do miseczki i próbuje jeść bezpośrednio z paczki ;) Ale że dżentelmen z niego to karmą podzielił się z koleżankami testerkami.


#‎PurinaONE‬ ‪#‎purinaONEadult‬ ‪#‎wyzwaniePurinaONE‬
#‎PurinaONE‬ ‪#‎purinaONEadult‬ ‪#‎wyzwaniePurinaONE‬
Co mogę powiedzieć po pierwszych dniach testów. Mój kociak mimo, że wybredny bez problemu zamienił dotychczasową karmę na PurinaONE i co ciekawe obeszło się bez żołądkowych rewolucji. Czy jest bardziej energiczny? Energiczny był zawsze, ale teraz jest jakby bardziej towarzyski co mnie niezmiernie cieszy.

#‎PurinaONE‬ ‪#‎purinaONEadult‬ ‪#‎wyzwaniePurinaONE‬
#‎PurinaONE‬ ‪#‎purinaONEadult‬ ‪#‎wyzwaniePurinaONE‬

Jeżeli zainteresowały Was produkty PurinaOne serdecznie zapraszam na https://www.kociarze.pl/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz