10.11.2015

Gwiazdkowe życzenia mamy :) Świąteczny konkurs CANPOL. MOM

Z okazji dwudziestopięciolecia firmy Canpol organizuje nowy konkurs dla Mam- tym razem o tematyce świątecznej. Konkurs Gwiazdkowe życzenia Mamy polega na opisaniu swoich marzeń w formie listu do Św. Mikołaja, a do wygrania są zabawki Canpol i mikołajowe czapki. Niby konkurs jak konkurs, a jednak to przede wszystkim miła okazja by powrócić do zwyczaju z dzieciństwa jakim było pisanie listów z prośba o prezenty- z tym, że u mnie w domu kierowało się je do Aniołka :)
źródło: http://canpolbabies.com/pl/konkurs/22
 Jesteście ciekawi o co prosiłam w swoim liście? Oto on:

Drogi Święty Mikołaju,

Gdy Ty będziesz rozdawał grzecznym dzieciom prezenty, nasza Kruszynka będzie jeszcze lokatorką mojego brzucha i na największy prezent przyjdzie nam jeszcze kilka tygodni poczekać... Niezależnie od tego ma do Ciebie wielka prośbę. Proszę Cię Mikołaju daj nam w tym czasie cierpliwość, spokój i siłę.
Cierpliwość przede wszystkim dla córeczki by grzecznie mieszkała i dojrzewała w brzuszku, póki co nie śpiesząc się na świat. Spokój dla mnie bym mogła opanować emocje, których w tym okresie pewnie będzie dużo. Siłę dla całej rodziny, bo podołać wszystkim zadaniom jakie na nas spadną.
Mam nadzieję, że wrócisz do nas po Nowym Roku znowu przynosząc:
- spokój Kruszynce by szczęśliwie  rosła,
- cierpliwość tatusiowi by z nami wytrzymał :)
- i dużo siły dla mnie bym podołała wszystkim zadaniom macierzyństwa.

Pozdrawiamy Mikołaju,
Agata z Rodziną

Ps. Taka drobnostka Mikołaju. Proszę pomóż nam w konkursie Gwiazdkowe życzenia Mamy :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz