25.02.2016

Spersonalizowane breloczki dla Mamy i Taty

Pamiętacie jak pisałam o prezentach dla świeżo upieczonych mam? Tak sobie pomyślałam, że dumny młody tato gorszego sortu nie jest i też mu się coś należy na pamiątkę i w podzięce za troskę i cierpliwość. 
Ponieważ za kilka dni mam stawić się w szpitalu już teraz przygotowałam symboliczny drobiazg dla I. i dla siebie tez przy okazji ;) Drobiazgiem są spersonalizowane breloczki do kluczy dla mamy i taty! Dla taty ten z rodziną, dla mamy z napisem "mom". Do tego butelka ulubionych tatusiowych perfum.
Mam nadzieję, że taki drobiazg przypadnie do gustu :) Po porodzie zdradzę I. gdzie prezent jest schowany ;)

So Simply Mom spersonalizowane breloczki dla mamy i taty
So Simply Mom spersonalizowane breloczki dla mamy i taty
So Simply Mom spersonalizowane breloczki dla mamy i taty
 

1 komentarz:

  1. Bardzo fajny pomysł i miły gest :) W końcu mamy równouprawnienie, więc żaden tato też nie powinien poczuć się pokrzywdzony :)

    OdpowiedzUsuń