4.02.2016

Testujemy ze Streetcom belVita śniadanie

Tłusty Czwartek zaczął się na wypasie! Zamiast pączków... moja pierwsza paczka ambasadora od Streetcom, a w niej... 120 sztuk ciach, ciastek, CIASTEK i nie tylko! :)

#dlaMistrzówPoranka  #paczkaambasadora #belVita #streetcom #mistrzporanka 
#dlaMistrzówPoranka  #paczkaambasadora #belVita #streetcom #mistrzporanka 
 W żółtym kartoniku belVita śniadanie znalazłam:
  • pięć rodzajów ciastek belVita śniadanie:
    - Zboża + mleko,
    - Orzechy + miód,
    - Musli z owocami,
    - Kakaowe,
    - Owoce leśne
    oraz:

  • kubek śniadaniowy #MistrzPoranka  & notatnik  #dlaMistrzówPoranka,
#dlaMistrzówPoranka  #paczkaambasadora #belVita #streetcom #mistrzporanka 
#dlaMistrzówPoranka  #paczkaambasadora #belVita #streetcom #mistrzporanka 
No to testujemy :) 

ciacha belVita + mleczny produkt + porcja owoców + ciepły napój 
PYSZNE ŚNIADANIE z belVita

PS. Myślicie, że nadają się na porodówkę jako energetyczna, lekka przekąska na czas porodu?

4 komentarze:

  1. Nie wiem, czy na porodówkę, bo doświadczenia nie mam ;) - ale sama bym chętnie pochrupała, niezależnie od okoliczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że sa pyszne :) Do jogurtu na drugie śniadanie- mega!:)

      Usuń
  2. Właśnie wczoraj je sobie kupiłam. Odchudzam się, więc słodyczy nie mogę jeść a zawsze fajnie coś pochrupać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszne są te ciasteczka kiedyś kupiłam i naprawde pożywne. zapraszam http://testujacarodzinka.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń