24.01.2016

Polecam: zakupy z głową

Jakby człowiek się nie starał prowadzić jak najmniej konsumpcyjny tryb życia to spodziewając się dziecka nie da się nie kupować... Mimo że jestem wielką fanka zakupów z drugiej ręki oraz wymianek o czym mieliście okazję się przekonać czytając ten wpis, nie wszystko co niezbędne do porodu i dla naszego dziecka jesteśmy w stanie nabyć w ten sposób, niektóre rzeczy po prostu MUSZĄ być nowe
Cóż, zakupy nas nie ominą, ale może nas ominąć bieganie po sklepach, przepłacanie, stanie w kolejkach, dźwiganie i kupowanie rzeczy absolutnie zbędnych. Jak? Wystarczy kupować przez Internet. Dzięki internetowym zakupom możemy o dogodnej dla nas porze, spokojnie porównać ceny i opinie o produktach, wszystko przemyśleć i dobrze wybrać. Jedyny problem to wybrać godnego polecenia sprzedawcę.
Dlatego podzielę się z Wami namiarami na moje ulubione sklepy z akcesoriami ciążowymi i dziecięcymi :) Kolejność losowa:
http://pl.freepik.com/


Czemu poleciła akurat te sklepy? Bo zakupy w nich to sama przyjemność- duży wybór towaru dobrej jakości, świetne ceny, szybka realizacja zamówień, wzorowy kontakt z obsługą, niezawyżony koszt dostawy.


A Wy macie swoich ulubionych sprzedawców?

2 komentarze:

  1. Ja tylko kilka rzeczy kupiłam przez internet ale swojego ulubionefo sprzedawcy nie mam. Wiekszosc rzeczy nabylam w sklepach albo dostalam od kogos. Sklepowe polki czasem strasznie kusza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z tych co muszą po-dotykać w sklepie, zanim kupią. Chociaż czasami korzystam z internetowych sklepów, jak mam mniej czasu.

    OdpowiedzUsuń