30.04.2016

Testujemy z kobiecosc.info HydroVag®

Tym razem testuję coś tylko dla dziewczyn! Dzięki serwisowi kobiecosc.info otrzymałam globulki HydroVag®. Sceptycznie podchodzę do testów medykamentów, a jednak... 
Czemu zdecydowałam się na testowanie globulek? Cóż okres połogu niedawno minął i o ile w tym czasie poświęcałam uwagę mojej wadze i kondycji skóry to niestety, ale o strefach intymnych jakoś nie pomyślałam... No dobra, myślałam- najpierw modliłam się, żeby szew po nacięciu się rozpuścił, a gdy tak już się stało myślałam, że problem ma już z głowy. Jakie było moje rozczarowanie gdy okazało się, że nie wszystko wróciło do normy... Szczerze przyznam, że skusiła mnie również marka- IBSS BIOMED S.A. producent uwielbianego przeze mnie żelu prOVag®.

W moim wypadku wskazaniem do użycia globulek HydroVag® jest przebyty poród oraz suchość stref intymnych będąca naturalnym skutkiem ubocznym karmienia piersią, jednakże globulki są przydatne m.in. także w trakcie menopauzy, przyjmowania leków hormonalnych, w sytuacjach długotrwałego stresu. Globulki HydroVag® mają za zadanie nawilżenie i regenerację śluzówki pochwy, przywrócenie jej odpowiedniego pH, łagodzenie dyskomfortu oraz regenerację, a to wszystko dzięki hialuronianowi sodu, kwasowi mlekowemu oraz glikogenowi. Tyle obietnic a w praktyce...


W praktyce zacznijmy od pierwszego wrażenia. Globulki pakowane są w mój ulubiony sposób czyli „rozdzielnie”(perforowany blister) co pozwala na schowanie w torebce pojedynczej sztuki. To bardzo przydatne rozwiązanie np. w razie wyjazdu. Łatwo je rozerwać, nie naruszając globulki obok, co niestety zdarzało mi się w wypadku innych produktów tego rodzaju. Niestety coś za coś- blister jest tak solidny, że czasem wręcz trudno go otworzyć i wydostać globulkę ze środka.
Za to dużym plusem jest anatomiczny kształt i struktura globulek. Dzięki nim HydroVag® łatwo jest zaaplikować i sprawnie się rozpuszczają pod wpływem ciepła. Globulki, jak każde po rozpuszczeniu wypływają jednak nie brudzą specjalnie bielizny, mimo wszystko warto na noc założyć wkładkę higieniczną. Niestety są tłuste i co za tym idzie w trakcie kuracji zabezpieczenie w postaci prezerwatyw nie wchodzi w grę.


Podstawowa kuracja HydroVag® to siedem globulek, aplikowanych co wieczór. Dla podtrzymania efektu kolejne globulki należy przyjmować po jednej raz na trzy dni, po 30 dniach należy zrobić przerwę w ich stosowaniu. 

Ja właśnie zakończyłam kuracje podstawową i nie ukrywam, że jestem pozytywnie zaskoczona. Rzeczywiście z każdym dniem stosowania globulek czułam się bardziej komfortowo, każda aplikacja była łatwiejsza co stanowi jasny dowód na poprawę kondycji stref intymnych. Uczucie suchości, dyskomfortu i ściągnięcia odeszły w niepamięć. Za to coraz śmielej spoglądam w stronę koronkowej bielizny ;) No cóż, fakt jestem młodą mamą, ale najwyższy czas na powrót zostać pewną siebie dziewczyną :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz